papadim 1

 

Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ KA2 Τομέας Στρατηγικών Σχολικών Συμπράξεων με τίτλο « ICT and robotics in preschool education: A more attractive way for learning!» που υλοποιεί το Νηπιαγωγείο ολοκληρώθηκε με επιτυχία η 5η κινητικότητα εκπαιδευτικών των χωρών που συμμετέχουν στο σχέδιο στην Νάρβα της Εστονίας, για το διάστημα 16 έως 22 Ιανουαρίου 2022. Η Νάρβα είναι μία πόλη που βρίσκεται ακριβώς στα σύνορα με τη Ρωσία με μόνο μία γέφυρα η γέφυρα της φιλίας να ενώνει και να χωρίζει τις δύο χώρες! Τις εργασίες του σεμιναρίου παρακολούθησε και η Συντονίστρια του Εκπαιδευτικού έργου Νηπιαγωγών ΠΕ 60 του ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας, κ Άρτεμις Παπαδημητρίου,η οποία και συνεχάρη την ομάδα για τις παρουσιάσεις και την επιτυχή διοργάνωση των πρακτικών εργαστηρίων της κινητικότητας. Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί πήραν μέρος σε προγραμματισμένα εκπαιδευτικά σεμινάρια με θέμα την ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στη διαδικασία της μάθησης και διδασκαλίας στο Νηπιαγωγείο που καταστούν δελεαστική κι ενδιαφέρουσα τη μάθηση και γνώρισαν νέα περιβάλλοντα μάθησης. Επιπρόσθετα, συμμετείχαν σε βιωματικά εργαστήρια ρομποτικής και STEM που διοργανώθηκαν από το σχολείο υποδοχής «Ponjeiras Kindergarten» της Νάρβας, ένα σχολείο πολυβραβευμένο που ειδικεύεται στη διδασκαλία SΤΕΜ και ρομποτικής στην Εσθονία και το οποίο κατέκτησε το 1ο Ευρωπαϊκό e Twinning βραβείο το 2020.

Είχαν επίσης, την ευκαιρία να συναντηθούν με αρχές της τοπικής αυτοδιοίκησης και να ενημερωθούν από την υπεύθυνη στον τομέα της εκπαίδευσης για το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας και την πολιτική που ακολουθούν, ώστε να εξασφαλίσουν όχι μόνο ποιοτικότερη εκπαίδευση, αλλά και να συνάδει με τις ανάγκες της σύγχρονης κοινωνίας. Επιπλέον, επισκέφτηκαν το πολύ ενδιαφέρον Μουσείο Σύγχρονης Τεχνολογίας στην Τartu, τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Εσθονίας μετά το Ταλλίν. Δεν έλλειψε και η ξενάγηση στα αξιοθέατα της Νάρβα και του Ταλλίν καθώς και δείγματα γεύσης της τοπικής παραδοσιακής κουζίνας!
Το συγκεκριμένο σχέδιο ενώνει πάνω από 1000 εκπαιδευτικούς και μαθητές από διαφορετικές χώρες της Ευρώπης και συγκεκριμένα από Σουηδία, Ισπανία, Λιθουανία Λετονία, Εσθονία κι Ελλάδα και τους δίνει την ευκαιρία να αυξήσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες, να ανταλλάξουν ιδέες κι απόψεις, να μοιραστούν νέες μεθόδους διδασκαλίας, να γνωρίσουν τα εκπαιδευτικά συστήματα και την κουλτούρα άλλων χωρών και μέσα από αυτή τη συνεργασία, να ενισχύσουν την ευρωπαϊκή τους ταυτότητα.
Συντονιστικό σχολείο της σύμπραξης είναι το Νηπιαγωγείο Ριζαριού Τρικάλων, ενώ το γενικό συντονισμό του όλου προγ/τος έχει η Προϊσταμένη του κ. Άννα Μαγκιώση. Η δημοσίευση του κειμένου αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της διάχυσης του σχεδίου, το οποίο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή ένωση σε συνεργασία με το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Ελλάδας και έχει διάρκεια 2 έτη, η οποία επεκτάθηκε για ένα οκτάμηνο, λόγω δυσχερειών στην υλοποίηση του έργου που προκλήθηκε από την πανδημία.

 

papadim FotoJet 2

 

papadim FotoJet 4

 

papadim FotoJet 5

 

papadim Iky 1a

 

papadim Iky 1b