Προσκλήσεις σε τηλεδιασκέψεις συνεργασίας ανά Περιφερειακή Ενότητα για τους/τις Διευθυντές/ντριες και τις/τους Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς των σχολικών μονάδων όπου προσφέρουν τις υπηρεσίες τους
|
23 Φεβρουαρίου 2021 |
Εμφανίσεις: 449
|
Πρόσκληση για γονείς και εκπαιδευτικούς σε επιμορφωτική-ενημερωτική συνάντηση στις 23-2-21 με θέμα «Η σημασία των Ορίων για την Ψυχοκοινωνική Ανάπτυξη των Παιδιών» της Σ.Ε.Ε Παπαδημητρίου Αρτέμιδος
|
18 Φεβρουαρίου 2021 |
Εμφανίσεις: 367
|
Πρόσκληση Εκπαιδευτικών σε συναντήσεις συνεργασίας για τους Εκπαιδευτικούς των σχολείων Παιδαγωγικής Ευθύνης του ΣΕΕ ΠΕ70 Κωτούλα Βασίλειου-Νέο Πρόγραμμα Συναντήσεων
|
16 Φεβρουαρίου 2021 |
Εμφανίσεις: 416
|
Πρόσκληση σε Επιμορφωτικό τηλε-Σεμινάριο στις 17-2-2021 με θέμα: «Η διαγλωσσικότητα ως παιδαγωγική πρακτική σε τάξεις με μαθητές Νηπιαγωγείου: δημιουργικές και αλληλοδραστικές δραστηριότητες»
|
16 Φεβρουαρίου 2021 |
Εμφανίσεις: 391
|
Πρόσκληση συμμετοχής σε συνάντηση εκπαιδευτικών ΓΕ.Λ. ΠΕ06 της ΣΕΕ Μπατσίλα Μαριάνθης (ΠΕ06)
|
11 Φεβρουαρίου 2021 |
Εμφανίσεις: 411
|
Πρόσκληση συμμετοχής σε επιμορφωτική συνάντηση εκπαιδευτικών ΠΕ05 και ΠΕ06 των ΣΕΕ Νάτση Χάιδως(ΠΕ05) & Μπατσίλα Μαριάνθης(ΠΕ06)
|
11 Φεβρουαρίου 2021 |
Εμφανίσεις: 389
|
Πρόσκληση σε τηλε-ημερίδα « Η προσέγγιση STEAM στην Προσχολική Αγωγή, μέσω σχεδίων Erasmus και e Twinning έργων»
|
11 Φεβρουαρίου 2021 |
Εμφανίσεις: 420
|
Πρόσκληση Εκπαιδευτικών σε συναντήσεις συνεργασίας
|
10 Φεβρουαρίου 2021 |
Εμφανίσεις: 372
|
Πρόσκληση σε επιμορφωτική συνάντηση για τον κλάδο των εκπαιδευτικών Πληροφορικής (ΠΕ86) που διδάσκουν το Πανελληνίως Εξεταζόμενο μάθημα της Πληροφορικής στη Γ’ Λυκείου για τις Περιφερειακές Ενότητες Μαγνησίας, Λάρισας, Τρικάλων και Καρδίτσας
|
10 Φεβρουαρίου 2021 |
Εμφανίσεις: 311
|
Πρόσκληση σε επιμορφωτική συνάντηση για τον κλάδο των εκπαιδευτικών Πληροφορικής (ΠΕ86) ΕΠΑΛ που διδάσκουν τα πανελληνίως εξεταζόμενα μαθήματα Προγραμματισμός και Δίκτυα Η/Υ για τις Περιφερειακές Ενότητες Μαγνησίας, Λάρισας, Τρικάλων και Καρδίτσας
|
10 Φεβρουαρίου 2021 |
Εμφανίσεις: 310
|